Boek BEURSSUCCES

Bestel je boek

Bestel

7 tips om je beurs te verlengen met sociale media

Artikel geplaatst op: 31 maart 2019, met categorie: Tip


De meeste gekende foto die exposanten van hun beursdeelname op sociale media posten krijgt de titel

“We zijn er klaar voor”.

Lege stand, team klaar, … en dat op de eerste dag van de beurs.

Maar vaak is het laat om hierdoor extra bezoekers over de vloer te krijgen want die scrollen soms pas na de werkuren op Facebook, Linkedin,…. en de volgende dag kunnen ze zich niet vrijmaken.

Zeker bij vakbeurzen die vaak maar 2 of 3 dagen duren is dat veel te laat. Maar hoe kan je dan wel sociale media inzetten om je beurzen te verlengen en om tijdig mogelijke fans, volgers van jou op de hoogte te brengen dan jij ook op die beurs aanwezig zult zijn.

In mijn boek BEURSSUCCES, 77 tips om met verstand van beurzen je doelen te bereiken, ga ik in tip 44 hier dieper op in. Maar nu alvast

7 tips om met sociale media je beurs te verlengen

1. Zelfs al duurt het nog lang, ga af en toe wel melden dat je deelneemt aan beurs X

2. Deel de voorbereidende meetings met marketing, sales, ….

3. Ga een tipje van de sluier delen van de stand

4. Nodig uit en trigger hen actief vanaf 6 weken voor de beurs

5. Laat ook de beursorganisatie jouw info delen

6. Laat hen meegenieten van de opbouw/demontage

7. Vergeet ook na de beurs niet iedereen te bedanken

Hoe verleng jij jouw beursdeelname via sociale media? Ik kijk altijd uit naar meer tips zodat ik nog meer klanten, exposanten kan helpen.

Wil jij meer info om samen aan de slag te gaan voor #BEURSSUCCES te bereiken als exposant.

Mail angelique@beurscoach.be of +32 496 23 80 65.

Ook voor beursorganisatoren, standenbouwers heb ik veel tips en tricks.